July 31, 2008

SS.3 - Game Over

Doi-zece, doi-zece. M-aud?
Nu va urma un discurs de pierzator, nici macar unul de regret. Am simtit nevoia s-o fac, atat am putut, asta e.. Sa incerci marea cu degetul nu e lucru usor, ba cred ca e mai usor putin decat ce-am incercat eu :p Da, incerc sa ma consolez, nu-mi place sa pierd.. De fapt, daca stau sa ma gandesc e lucrul pe care-l urasc cel mai mult. Sa pierd totusi la jocul meu, hai frate..

Am inceput-o optimist, era abia a treia zi, n-ajunsesm nici macar la mijloc. O dimineata putin somnoroasa, un drum tacut, o zi agitata. Fie vorba inte noi nu prea i-am facut fata, dar planurile pentru seara speram sa ma relaxeze.Ajuns acasa, am plecat. Ca de obicei, singur. Singur? Chiar singur? Am auzit intrebarea de prea multe ori ca sa-mi mai trezeasca vreo farama de rasculare. La 19h imi lipseste muzica. Si comunicarea. Si e cam trist..
Nu ies bine din scara, ca ma opreste o bunica: "Am si eu o rugaminte. " Bunul samaritean ce-ar fi facut? Si iata-ma cum ii incarc creditul Cosmote, pe-al sau mobil. "Nu stiu ce m-as face fara el (n.a. mobilul). E indispensabil. De obicei nepoata-mea ii incarca creditul, dar acum bla bla bla." Focus ba! Incarci un mobil, iti calci pe reguli si te gandesti la nepoata-sa. Snap out! Gresesc si cele mai banale instructiuni. "Nu primesc confirmare.", "Nu stiu, nepoata-mea il incarca si azi n-am vorbit cu ea bla bla.", "Ah, uitasem un diez. Gata! Aveti 8,6E credit", "Nepoata-mea il convertea in mii de minute ( mii si mii si mii..ce stie nepoata-sa, auzi), dar mersi mult","Mda, cu placere!".
Capitolul prima oprire: "vino mai tarziu, sa se intunece, se proiecteaza un film"; Vilacros a doua, si ceva fum. Sa fie agitatia, sa fie berea, sau a doua, sa fie punct! A urmat o coincidenta si ceva discutii placute, cu ei pe care i-am renegat. Imi pare rau ma. Meritam rosu cand am luat galben!

thumbs up: reducerile de la border's, cinema capitol, tehnologia, voi
thumbs down: sunetul de slapi in inima bucurestiului, cracile copacilor rupte de cracile masinariilor, eu

2 comments:

Anonymous said...

nu prea duci nimic la capat...

Anonymous said...

te rog sa vizualizezi aceste cuvinte:

.... esti PENIBIL!