August 1, 2008

ce altora le place, tie nu iti face

In ciuda sfarsitului prematur al SS-ului, consider jocul ca fiind reusit. Micile lacune in regulament nu au alterat decisiv buna lui desfasurare.
Ce concluzii am tras? Ca timpul e principalul factor care mi-a daramat ideile. Traim intr-o era a comunicarii, a tehnologiei, iar izolarea e pura nebunie. Nu m-au deranjat catusi de putin remarcile lor, ba chiar de cele mai multe ori ma amuzau. M-a deranjat insa ca n-am fost sincer cu timpul, nu ne-am inteles, ne-am incomodat reciproc. Cat n-a fost el prezent SS-ul a fost un joc frumos, linistit, mut, a atins perfectiunea din definitie.
Regulile timpului sunt drastice. Lungi, complicate si lumea le urmeaza orbeste. Ce se intampla cand nu le urmezi? Lumea nu te place, lumea inchide ochii cand treci pe langa ea, lumea dispare. Esti singurul manelist in grupul de punkeri, singurul care scrie fara diacritice in redactie, singura oaie in haita de lupi, absolutul. Halal reguli, nu stiti sa va jucati si insistati sa pierdeti. Dar cine sunt eu sa va spun cu ce echipa sa tineti? La sfarsit, clasamentul decide si deocamdata sunt lider detasat. Acum ma retrag si ma apar. Va voi surprinde pe contraatac.

No comments: