July 28, 2008

SS.1

Prima zi, ca intotdeauna o luni. Ce pot sa zic, am avut oaresce emotii, ceva frica sa nu pierd din start. Dar iata ca, oarecum contrar asteptarilor, a fost poate cel mai reusit inceput de saptamana muncitoreasca la care am luat parte.
M-am trezit mai devreme ca de obicei, pe la un 7 si 15, deloc obosit. Ajuns la birou, un frappe si un espresso m-au luat prin surprindere si iata-ma plin de energie la 9 matinal. Orele au trecut pe nesimtite, ca un nebun, am facut azi de 2x cat am lucrat in ultimele 2 saptamani. Entuziasmul venit de nicaieri nu s-a oprit aici, iar ora 18h n-a mai avut puterea de alta data si iata-ma in drum spre centru, in cautarea unui ziar care sa ma informeze ce si cum a fost lunea asta pentru restul. Evident ca n-am gasit nicio taraba deschisa, maine tre sa le iau de la baietii de la semafor. Mi-au lipsit putin castile, dar a fost ok. Am ajuns pe Motoare, am baut o bere la 330. Incredibil cum se comercializeaza asemenea glume de volume. Cate basini sa ai, ca bautor de bere, sa vrei sa bei la 330, sa vrei sa faci o mie de drumuri sa le cumperi, asta pe langa obisnuitele drumuri la toaleta?? Clasicul bautor de bere este, prin definitie, lenes, deci &^%*!! Evident ca am pierdut astfel si locul racoritor de la bar si m-am retras undeva spre intrare, unde, observand atent marele zid pictat, am observat si cea mai gay (in adevaratul sens al cuvantului) imagine, dar va las sa fiti oripilati la randul vostru (!hint: 2 maini si un roz). Am incheiat apoteotic, cu o plimbare linistita prin cismigiu, acompaniat de zburatoarele negre si mirosurile deloc colorate ale cutiilor de plastic.
Din nou acasa, am mancat ceva, am scris ce se vede si ma bag la citit. C ya maine!

Ca un rezumat:
- thumbs up: productivitatea muncii, sprinkler-urile de la barul de pe motoare, bannerele cu zicatori de pe universitate, clasicul zumzait al ciorilor din cismigiu, muzica de pe guerrilla
-thumbs down: lipsa b24fun de la intrarea in laptarie, cocalarii care intrau in lift si se intrebau 'e o femeie care sta inauntru?', berea la 330, pasajul de la universitate

ps. mobilul e ocupat, stiu, vorbesc mult la el in perioada asta :p

1 comment:

Anonymous said...

sapun folosesti in perioada asta ?