July 30, 2008

SS.2

Parca jocul incepe sa capete culoare. E mai greu, miza inexistenta ma atrage.
va trebui sa ma pazesc, deja am incasat primul galben. A fost extrem, nu aveam ce face. Am cedat jumate din sansele de reusita pe un sms onomastic. Nu aveam cum sa n-o fac si cred ca am stiut asta dinainte. Eh, abia acum incepe cu adevarat distractia.
Dupa o dimineata neasteptat de lenesa, intarziata de sosirea fiului ratacitor, a lui fratimiu, a urmat o zi plictisitoare la birou. M-a pus dracu sa termin tot ieri.. Ziare iar n-am citit, stiri iar n-am aflat, iar acum situatia s-a complicat, odata cu venirea lui fratimiu. Am 2 camere cu televizoare deschise si una cu un calculator abia upgradat, din totalul de 3.. E clar ca afara mi-e scaparea..
Am aflat ca dragostea dureaza 3 ani, mi-am adus aminte cum arata flirtul prin atingeri inofensive si m-am indragostit de un parfum. Per total o seara de marti fara cele 3 clasice rele. Asta daca ignor ce trebuie sa ignor, inca n-am reusit sa blochez si sms-urile si era sa-mi fie fatal. Ma tin insa tare si continui, va urma si 3-ul. ;)

thumbs up: parfumurile cu iz de indragosteala, ploile de vara
thumbs down: tentatiile interzise

No comments: