October 11, 2007

asa's

oamenii se plictisesc continuu. monotonie sau prea multa energie, nimeni nu vrea sa stea. miscare infinita, agitatie la superlativ, haos total! 'fii mai activ ma! trece viata pe langa tine..' am auzit asta de sute, mii de ori. nu m-am plictisit, m-am obisnuit. inima imi bate regulat, sangele imi circula normal. suntem la fel. mie insa imi place sa stau. admir sau urasc, dorm, citesc sau ascult muzica, vorbesc cat trebuie, lucrez cat sa-mi ating scopul, ma joc cat am chef, alerg cat sa nu obosesc. asta imi place sa fac. poate-i hedonism, dar pretuiesc placerea mai mult ca orice.

1 comment:

GREEN FAIRY said...

subscriu si la postu asta...cu toate ca uneori prefer haosul...makes me appreciate laziness evem more! :)
si multumesc ca m-ai adaugat la prietenii tai 'bloggeri' ;)