April 22, 2012

page not found

Nu o spun din spatele ușii bisericii, dar când începi să te gândești mai bine te lași păgubaș. Cazul e cam același mereu. Nu ți-l, nu mi-l, dar tot reflexiv e și tot în genunchi ai să-l calculezi până la urmă. Aș scrie un ghid, pentru că mai acum ori mai încolo tot îmi vei da dreptate. Așa cum ai făcut-o și ultima oară când nu ne-am întâlnit și așa cum o vei face și când nu va fi cazul.

Din om se naște om și fie că vrei ori nu, vei fi în aceeași căutare perpetuă, infinită, nepotrivită sau dimpotrivă. Pun accentul pe trei spre patru pentru că de acolo a plecat și acolo îi e menit să ofteze.

Mă uit la ceas și-mi aduc aminte de datorie. Câteva ore și un pumn de minute nu au omorât niciodată pe nimeni. Au reușit doar să aducă pe o primă pagină lipsită de subiecte importanța unei idei aflate la îndemâna copiilor.

E târziu, treci în casă, l-ai pierdut, nu a fost și nu va fi cântecul tău.

No comments: