December 11, 2012

pieces of a man

Cât sunt altruism, cât egocentrism, e greu de spus. Certe sunt numai furnicăturile care mă gâdilă de fiecare dată când primesc după ce am dat. Din ele îmi adun energia, cu ele modelez, la ele mă gândesc când amorțesc. Atingerile-mi provoacă valuri și deasupra lor plutesc ca un albatros înfometat. Nu ezit să mă arunc cu capul înainte și să ies la suprafață total schimbat. Apoi, zborul mi-l continui planând la fel, chit că o fac în alt răsărit. Mă recunoști și cu noul penaj.

Spuneam în urmă cu ceva vreme că oamenii slabi fac compromisuri. Un om fără idealuri e compromis, iar un ideal se atinge prin compromisuri de tot felul. Idealist vorbind, voi analiza de acum natura compromisurilor care îmi satisfac idealurile, necompromițându-mă.

ps. Pot să renunț la mine și să mă fac al tău? Sigur. Pot să continui să fiu tot eu cu tine alături? Nimic mai frumos.  De ce aș face-o? Pentru că fără mine, tu n-ai mai fi.

No comments: