September 23, 2008

minte-mă frumos

A minți este o artă. Nu citez pe nimeni, îmi asum fiecare cuvânt. A nu se înțelege însă greșit, nu o promovez întrutotul și nu consider mitomania ca aparținând genialității. Îmi îndrept atenția mai mult spre minciuna de uz personal, cu tente ipocrite și influențe anamorfoze. Să mă explic, îmi place ascunderea adevărului, dacă asta are urmări benefice pentru toate părțile. Pentru asta însă, e nevoie de oameni mult prea pricepuți, care, ca și în orice alt domeniu, sunt incredibil de greu de găsit.
Amatori de baliverne, aberații, exagerări și elucubrații sunt pe toate drumurile și asta mă întristează. Sunt mult prea slabi și mult prea previzibili, iar o minciună prost spusă poate la fel de bine amuza sau enerva, bucura sau răni.
Așadar, folosiți ironia insesizabilă în acele cazuri extreme sau ascultați-l pe Ombladon și încercați să mințiți frumos!

No comments: