August 12, 2008

young people lying

Simteam nevoia sa vad ceva chill, amuzant. M-am oprit la canadienii din YPF. Imi cer scuze fanilor South Park, dar am am vrut sa le dau si lor o sansa.
Inca de pe la inceputul filmului apare cuprinsul. Filmul are 5 planuri independente intre ele, structurate pe capitole, intocmai ca o lucrare de diploma, opera a 5 studenti diferiti. Avem 5 situatii ce au ca punct culminant sexul. Sexul intre prieteni, sexul in casnicie, sexul la prima intalnire, sexul pervers si tot asa. Filmul per ansamblu nu e rau, scenariile sunt experiente de viata prin care am trecut sau vom trece cu totii.
N-am sa spun mai multe, il recomand spre o vizionare cu prietenii, e presarat cu scene inocent de amuzante.
Ca o singura observatie personala, toate personajele mint. Dar mint cum mintim cu totii, asta pare a fi singura chestie care poate impune un fel de stanjeneala si smulge ranjete putin fortate, in ciuda subiectului tabu dezbatut.

Nu puteam sa rezist sa nu postez o scena reprezentativa:


Vizionare placuta!

No comments: