February 13, 2008

intrebari

Am fost intrebat de ce posturile mele sunt scurte.
E simplu, ideile mele sunt mici. De ce sa aberez pe propriul meu blog? Am o facultate unde fac asta, am niste prieteni cu care fac asta, aici sunt doar eu. Si eu gandesc simplu.

Am fost intrebat de ce nu scriu mai des.
Nu am o viata palpitanta, nu am activitati iesite din comun. Revelatii am, ca orice geniu, dar de cele mai multe ori le uit.

Am fost intrebat de ce am un blog.
Da, e trendy sa ai blog. E si mai trendy sa postezi zilnic in el, denota faptul ca ai o viata plina de haos (in sensul bun). Eu il am doar pentru momentele de sinceritate plictisita combinata cu starile de pseudo-creativitate.

Am fost intrebat de ce nu fac bani cu blogul.
Blogul meu nu e materialist. Intre noi fie vorba nici nu cred c-ar putea sa fie, chit ca ar vrea. Il enerveaza reclamele, linkurile si bannerele.

Mi-au fost sugerate subiecte si idei despre care sa scriu.
Blogul si-a dat seama ca nu sunt ale mele si nu mi le-a acceptat. Nu prea ii place sa plagieze.

Am fost intrebat despre ce e blogul meu.
Evident, despre nimic.

No comments: