February 21, 2008

castrandu-l pe Ares (1)

Un el si o ea, la cumparaturi. La cumparaturile lui mai exact. Stiu, se intampla rar, dar si cand se intampla ea trebuie sa fie langa el.

El browsing la raionul de pantaloni:
-Ah ce-mi plac astia!
Ea:
-Sunt frumosi, da-ti iei iar negri?
El:
-Dah.. Asa ma gandeam si eu.
Si evident trec mai departe.

E ceva gresit aici! Cred ca lipseste ceva. Ah da, putere de decizie, impunere a punctului de vedere, apararea convingerilor, rezistenta la influentele din exterior si refuzarea compromisurilor. Sunt 5 definitii ale barbatului. In cazul asta lipsesc cu desavarsire. Cum au disparut? Habar n-am. Poate i-au fost extirpate sau poate s-a nascut fara ele, in orice caz mie acest 'el' nu mi-a inspirat decat mila si dezamagire. Poate voi fi acuzat de misoginism, insa nu vreau sa cred ca expresia 'in spatele oricarui barbat de succes sta o femeie' este in asa hal de adevarata. Fie ca are titlul de mama, bunica, sora, nevasta s.a. unui barbat ii este interzis sa-si ignore gandurile, sa-si uite planurile si sa-si cenzureze actiunile, doar pentru ca ei nu i se par potrivite.

edit. am un feeling c-o sa mai aduc vorba despre subiectul asta

No comments: