February 14, 2008

14 feb

Ce-mi inspira aceasta data? Sa ma gandesc..

Mijlocul lunii! Maine iau prima jumatate din salariu. Daca 1 feb ar fi picat intr-o luni, acum ar fi trecut exact 2 saptamani din luna. Mai sunt 11 zile pana la ziua lui frati'miu. Ce-ar mai fi?
Nu's o persoana pioasa, n-am idee ce sfinti se pomenesc azi. E joi, deci aproape vineri, vine weekendul! Diseara se joaca meciuri in Cupa UEFA, am antrenament la hattrick si o sa ma mai uit la cateva episoade din House md.
Si cam atat, nu-mi vine in cap nimic altceva. Si totusi telefonul meu are pe background (care se schimba singur in functie de data/timpul zilei, etc.) o ploaie cu stropi rosii si roz. Initial am crezut ca e ceva sangeros, dar cand se lovesc de luciul apei parca fac niste inimi. Dubios. S-o fi stricat..

No comments: