December 20, 2007

vis 2

Se facea cum ca o ardeam aiurea prin camera mea, cand gasesc un inel verde pe un raft. Era impachetat intr-o folie de plastic sigilata, dar foarte penala, pe care am mai deschis-o si al naibii de greu. Scot inelul de acolo si normal il pun pe deget. Inel mai lat ca ala n-am vazut, imi statea degetu ca in gips. Ca prin minune insa, ca doar eram in vis, inelu 'se lasa' si devine inel de dimensiuni acceptabile. Bun, am un inel verde pe deget, ce-mi vine imediat in gand? Captain Planet! (il vroiam pe ala cu foc, dar asta e, am inelul singurului negru din film) Ia sa-l testez! Si-l indrept spre geam. Nomal ca am provocat ditamai seismul undeva departe :) Este ma! Am visat toata copilaria sa am un inel d-asta si in sfarsit visul mi s-a adeverit (in vis). Cum siguranta e pe primul loc, mi-am "intarit" blocul, cine stie ce prostii urma sa fac si trebuia sa fiu safe. Vine fratimiu si incepe sa rada dupa ce-i zic ce poate sa faca inelul. Creez o piatra din neant, o arunc spre el (evident doar intinzand mana cu inelul) si-l calmez.
Acum apar in alt plan, tot cu inelul pe deget, intr-un parc. Cred ca incercam sa gasesc o idee sa fac bani de pe urma minunii. Asfaltez toate cararile p-acolo, probabil doar ca sa ma distrez, ca arata oribil parcul dupa si ajung la un fel de santier de unde incerc sa cumpar o autoutilitara ca-mi venise ideea sa construiesc si n-aveam apa. Am impresia totusi ca nici magaoaia aia nu era generatoare de apa, ca nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreun rezervor pe ea. N-aveam bani, normal si visul sare in alt plan: ii zic si lui tata, care, foarte distrat, imi zice sa scriu texte arabe pe cladirile importante din State si texte egiptene pe cladirile din Anglia (asta n-am prea inteles-o). Zis si facut!. Nu stiu ce legatura avea puterea asta cu cea pe care credeam eu ca o are inelul dar deh, visez. deschidem dup-aia tv-ul si panica! Razboi mondial frate!

..si m-a trezit mama :|

No comments: