December 13, 2007

'sup bade?

Sunt roman pana in maduva oaselor. Se intampla, rar, sa am chiar tendinte xenofobe sau rasiale. Iubesc tara asta din suflet si n-as parasi-o nici in cele mai grele momente.
Intr-un singur loc nu vreau sa se amestece, in IT! Nu e facut pentru ea, n-are ce cauta aici. Nu suport cand vad Win-ul in romana, nu suport sa scriu cu diacritice, nu suport siteurile consacrate in engleza, traduse ulterior in romana.
Ganditi-va cum ar suna o exprimare de genul: "Mi s-a stricat tarele de 80 de gigabiti si am fost sa-mi iau altul. Daca tot eram acolo mi-am luat si un soarece fara fir si am gasit si un moale pentru agenda, un anti virus si anti treaba de spion pentru noul Ferestre Vista."

Imi pare rau bade, dar la mouse n-o sa-i zicem oaie, la monitor n-o sa-i zicem geam si nici la tastatura, claviatura..

No comments: