August 22, 2007

L

Imi place sa joc sah. Nu sunt nici pe departe expert, dar imi place sunetul neuronilor biciuti de cele doua curti regale. Totodata am tendinta sa ma transpun in jocurile pe care le joc, astfel ca am si o piesa favorita: calul. E un cal haotic, are cea mai surprinzatoare miscare: alearga in L. Imaginatia ar putea merge mai departe alocand cate o litera fiecarei piese: pionul V, tura I, nebunul X, regina K si regele O (nu pot sa m-abtin sa nu le anagramez: KLOVIX, nu suna a nimic cunoscut totusi).

Dupa miscarea favoritului meu am imprumutat si eu acelasi mers pe gresie, pe mozaicurile de marmura in general pe orice suprafata ce aduce a tabla de sah. Cateodata caraghios, cu salturi mari, alteori un fel de mersul piticului, pur si simplu nu ma pot abtine.

Si in sfarsit am descoperit-o. Tabla de sah perfecta! Se afla insa departe, in Berlin. Eu am mers pe ea. Cu pasi normali si distante perfecte.

No comments: