February 24, 2011

caligrafie și algebră

Dac-ar știi ele mințile ce ușor se afundă, n-ar mai încerca atât de mult să atârne și ar merge pe varianta curbilinie. Ăsta ar fi sfatul meu pentru ele, din a mea viziune lăptoasă și deloc împărtășită.

Dar cum vorba lungă nu generează decat poate acid acetilsalicilic, în cel mai bun caz un perpetuum mobile necenzurat, mă gândesc serios să fac ceva în privința asta. Și cum opțiunile îmi sunt limitate de cu dimineață, am să tac și-am să fac, câte puțin din fiecare, până nu mai pot. Dup-aia o iau de la capătul celălalt și mă întâlnesc la mijloc. Și atunci să vezi bucurie pe toate capetele tuturor.

Mă apuc de îndată ce reușeșc să-mi înfig acest deget bont într-una din tâmple. Am început să ascult sfaturi și să mă aliniez la moda voastră, poate așa mi se vor trece cu vederea și mai multe. Nu păcătuiesc sperând de ieri, de azi.

Am comentat și concluzionat, bolduit și colorat, pentru o înălțime șubredă. Cine îmi mai dă cifrele acum? Dar atunci? Între timp să ne vărsăm pe furiș.

No comments: