February 9, 2009

DISPĂREȚI !!

Puține sunt momentele în care îmi ies din fire, în care îmi clocotește sângele. Știu că în astfel de situații aș fi în stare de acțiuni dramatice, cu urmări drastice. Și unul din aceste cazuri, dacă nu chiar singurul, îi privește pe criminali. Pe de altă parte pot fi acuzat de extremism și rasism, dar acest cuvânt îl asociez imediat țiganilor. Această rasă imbecilă, organizată în haite mizerabile, atacând în cele mai mișelești moduri, pe orice căi, pe oricine. Crime, hoții la drumul mare, bătăi și dezmățuri, tenul întunecat de jeg le cuprinde pe toate.

Cum să rămân impasibil când toată Europa ne asociază cu asemenea animale? Cum să merg liniștit pe stradă, știind că asemenea brute ma pot surprinde oricând? Vă urăsc din suflet și nu am să aștept să am probe pe al meu corp ca să vă pot da pe mâna legii. Cu prima ocazie voi acționa cât se poate de liber în fapte și gândire. Voi ignora eternul exemplu Mădălin, care mai mult ca sigur că ar fi tot un smardoi în scenarii de stradă.

Pieriți din fața mea!

No comments: