June 26, 2008

capitolul 3

Am terminat o facultate. Am intrat in randul intelectualilor. Evident, peste 50% din viitor e asigurat. Cine a mai pomenit ratati cu studii superioare? 4 ani de acumulari, de aprofundat stiintele administrarii afacerilor si implicare in numerose proiecte care mi-au captat intrutotul atentia. Cam asta a fost, teoretic. Cu atatea informatii as fi gata sa fac bani din absolut orice.

Cum a fost de fapt? Al naibii de plictisitor! Inceputul, ca de obicei, a fost promitator. Pe parcurs insa ne-am indepartat reciproc. Sa fi fost eu de vina, sa fi fost ea, adevarul e undeva pe la mijloc. Cert e ca spre sfarsitul aventurii a inceput sa-mi para rau. Am purtat multe si diferite discutii, in multe si diferite locuri, ea deghizata in multi si diferiti oameni. Ba chiar, mi-a fost pentru o vreme prietena. O prietena simpatica, ultima care ma mai considera copil si ma ocrotea ca atare. Da, cred ca-mi vor lipsi toate astea. Ne vedeam rar, nu ne-am implicat, putea sa fie mai frumos..

Inevitabil, a venit momentul in care ne-am luat adio oficial. Si astfel, pentru performantele obtinute pe durata relatiei am primit un 69. Si atat.

No comments: