July 18, 2007

Jucator


Imi place sa ma joc. Imi place sa castig. Imi place sa fiu altfel decat un banal jucator. Din cei 1000 vreau sa fiu diferit de cei 999 care pierd.
Si totusi mi-ar placea sa ma joc cu invingatorii, cu cei puternici, superiori. Da, ar fi o finala pe care as vrea s-o castig si astfel sa ajung cel mai sus, pentru ca pierduta, finala invigatorilor te transforma intr-un pierzator caruia i-a luat doar putin mai mult timp decat celorlalti sa-si dea seama ca nu el e cel ce poate si stie cel mai mult.
Vreau sa am in fata numelui gradul de comparatie absolut. Si vreau sa fiu singurul care il are.

Ma gandeam la un joc fara castigatori si fara pierzatori, un joc al banalitatii. Toti sa fim la fel, impasibili in fata succeselor si sa clipim exact in momentul descalificarii. O prostie! Niste pahare cu jumatate din volum ocupat de un lichid roz. Toate la fel! Nici pline, nici goale. Suna cunoscut nu? Asa a fost numai pana cand ratiunea cu sange rece ne-a aruncat in sila marul tentatiei. Atunci era un cel mai care pe buna dreptate a regretat asta. Atunci au inceput jocurile.

Voi juca si voi incerca sa castig in continuare. Poate ne vedem in finala.

Boa sorte!

No comments: