July 28, 2007

clisee

un gand. o idee. mereu la fel. mereu diferite. acum am chef sa scriu de ele. sunt multe. ma coplesesc. ce-i muzica asta in capul meu? e veche., cred. imi place. n-a fost mereu acolo. daca ar fi fost m-as fi obisnuit de ea, acum nu mi s-ar fi parut nimic special, nici n-as fi bagat-o in seama. nu e mereu acolo. dar imi place cand e. de ce scriu asa? nu pentru ca e la moda. stiu, asa se scrie acum. mie doar mi-e mai usor. fara shift, fara caps, daca s-ar putea si vara virgule si puncte. un gand fara intrerupere, continuu. ia sa-ncerc parca nu e asa rau nu e cam haos ce-i drept as incerca sa scriu fara vocale atunci ar fi si mai haos nici eu n-as mai intelege ce gandesc punct sa fie punct ajunge. si a fost punct. asta ar fi trebuit sa fie ultimul lucru facut de Barosan. sa puna punct. a preferat sa se odihneasca. duminica nu te odihnesti. duminica pui punct. de obicei. eu asa as fi facut.

No comments: