April 3, 2007

Peste 40

Am fost un copil tare bolnavicios si foarte cocolosit din cauza asta. Bunici, parinti, doctori, eram un cobai al practicilor medicale. Cu timpul insa m-am incapatanat sa nu mai racesc dupa fiecare sifon rece baut. Atitudinea, in mintea mea, spartana, pe care am incercat sa o urmez a dat inevitabil primele rateuri.
Un banal Pepsi rece mi-a zgariat pentru prima oara corzile vocale si m-a aruncat intr-un repaus de 2 zile febrile. Am mimat o refacere minune si dupa principiul "cui pe cui se scoate" am incercat insanatosirea pe baza de suc de hamei rece. Parea c-a trecut, dar iata-ma dupa 2 saptamani, dimineata, in baie cu periuta de dinti in mana, intr-un decor din ce in ce mai sumbru. Apa aruncata pe fata n-a oprit vartejul in care ma cufundasem. Echilibrul mi-a folosit doar pana la pat cand, cele 40 grade m-au trimis intr-un linistit sevraj: constient, inert si dezamagit de mine.


No comments: