July 14, 2010

Reverberații nocturne

Am să încep prin a-mi cere scuze pentru disconfortul creat persoanelor de la masă. Lăsați-mă să plătesc vă rog. De acum câteva luni începând și încă neterminând v-am bruiat constant, la asta însă voi reveni cu altă ocazie. Momentan mă adresez doamnelor din primul rând și al celor din al patrulea, poate chiar și domnilor din primele 3 coloane. Cu dumneavostră dragilor, am să-mi petrec o buna perioadă din timpul meu scurt și vă promit că n-o voi face din obligație. Nu ne-am adunat aici să ne răscumpărăm din vorbe, nici măcar să punem cap la cap indiciile ce vor constitui planul de atac. Vă veți da seama pe parcurs că întâmplările sunt o categorie familială a conicidențelor, care la rândul lor se amestecă cu mici și inofensive hazarduri urmând a da, de cele mai multe ori, naștere frumosului. Aici recunosc că nu am niciun amestec, nu mă descurc cu rețete.
Acestea fiind zise vă las în compania sunetelor voastre favorite, a balsamurilor și a zâmbetelor stângace. Mă găsiți vis-a-vis.

No comments: