November 28, 2007

somnifer

Parca am luat o cutie intreaga. Declar oficial ca a-ti fi somn si a fi mahmur sunt cele doua stari pe care le urasc cel mai mult dimineata. Acum nu ma doare capul, insa casc, ma frec la ochi si ma intind ca dupa cea mai alba noapte posibila. Parca pleoapele au + si -.
M-am trezit de 2 ore si nu cred c-am rostit 3 fraze intregi, de coerenta nu poate fi vorba. Cu sigurana am cascat de mai multe ori decat numarul de cuvinte vorbite. Ma intreb in cat timp ma trezesc. Oare ma trezesc? Imi tre o cafea. Mare si dubla, fara zahar.
Ca o prima concluzie, 7 ore de somn nu-mi sunt de ajuns. Ca o a doua concluzie, urasc soarele dimineata, pe de-o parte daca sunt in pat e imposibil ca una din miliardele de raze sa nu-mi bata fix in ochi, pe de alta parte, daca sunt treaz, alte raze imi chinuie ochii, pe care inchizandu-i, fac un pas catre o noua motaiala.
Acum caut chestii de facut. Da, sunt la birou, dar pare a fi una din acele zile in care taskurile refuza sa vina. Daca totusi ceva o sa ma loveasca la un moment dat, sper sa-l pot face remote. Daca trebuie sa ma deplasez undeva, sper sa n fiu asistat, am o vaga impresie ca nu sunt chiar indemanatic in starea asta, nu ca treaz as fi..
Ma intreb daca postul asta are vreo coerenta, ma indoiesc totusi, dar mi-e prea lene sa-l recitesc si sa-l verific. Ma duc sa iau micul dejun. Poate gasesc vreun ingredient miraculos in sandwichul facut de mama, vreun anti-somnifer pe baza de cascaval.

No comments: