September 13, 2007

bye 5


Mii de prieteni, 99% de sex opus, sute de poze, slideuri peste slideuri, glliters si un playlist penibil. Asta inseamna sa fii VIP! Deh, riscurile meseriei.. Nu's vedete in realitate, dar aici fac legea. Si daca te uiti atent nici macar nu's cine stie ce intre noi fie vorba.

'Sunt din Cocotatii din Deal, la blocuri, am 16 ani si ca hobbyuri am fotografia, arta contemporana ,isoria amerindiana si muzica buna (in special raggaetonul). Vreau sa ajung vedeta de televiziune sau top model. Te astept cu un comment si poate cine stie, intr-o zi ne vedem la o prezentare de-a mea la Milano. Nu te voi uita. :******* '

2756 friends. Hai frate! JustSweetBabyLoveYouForeverFrmusikSmekerita este intr-adevar una din prezentele mondene de pe hi5. Prietenii ei Alfonso, Miguel si TurbatuManelist nici ei nu sunt mai prejos, cercul in care don'soara s-a integrat cu succes fiind unul foarte respectat in comunitatea VIP-urilor.

Si totusi de ce mai copii? Nu va inteleg. Aruncati cu cereri de prietenii in stanga si in dreapta. Pe vremuri expresia asta avea un sens mult mai adanc. dar acum un site cu o intentie interesanta (am gasit acolo o gramada de fosti colegi de care n-am mai auzit nimic de mult timp) a fost acaparat incet dar sigur de mafia matrimoniala internationala. Nu ne cunoastem, nu ne vom cunoaste vreodata si totusi, tu, dintr-o suburbie din Lima vrei sa fim prieteni. No thanks!

No comments: