May 29, 2007

Noi



-Ce faci? Pe unde umbli?
-Ah, tu erai..
-Te cam eschivezi..
-M-ai speriat.
-Nici un semn n-ai mai dat, ce-i cu tine?
-Stii cum e, a venit sesiunea..
-Nu ma lua cu abureli d-astea. De cand esti tu ocupat in sesiune?
-Examenele, tre' sa le iau..
-Nu-mi spune ca inveti! Parca ne cunoastem de ieri..
-Chiar invat..
-Esti slab. Mi-e imposibil sa te cred.
-Treaba ta..
-Zii ce-i cu tine! Sau cu mine? E o problema, nu?
-Nu chiar. De fapt nu e vina ta, eu sunt..
-Inteleg.. De fapt nu inteleg, am gresit cumva?
-Ti-am zis, nu esti tu..
-Ne vedem rar, esti din ce in ce mai tacut. Ai gasit pe altcineva?
-Nu..
-Atunci?
-Uff, bine.. Rutina, plictiseala. Stiu, e absurd, dar n-am ce sa fac..
-Esti nebun.
-Probabil, dar asta sunt.
-Eu zic sa te mai gandesti.
-Ma indoiesc ca ma razgandesc.
-Decide-te si anunta-ma pana nu e prea tarziu.
-Asa o sa fac..

No comments: